Markéta Báťová



marketa.batova@centrum.cz

PROČ VZNIKL PROJEKT MARKÉTA ?

21.05.2015 21:33

Přátelé, proč vlastně vznikl Projekt - Markéta.

Tak to je téma, o kterém jsem se bavila s přítelem o víkendu na zelený trávě uprostřed lesa. Vznikl proto, že jsem chtěla ukázat, že i trotl - v mém přípradě trotlyně, dokáže hýbat světem kolem sebe. Jak to vysvětlit. I přes nepřízeň lidí a různých posměšků a pošklebků jsem se vrhla do jakési, říká se tomu umělecké tvorby, abych ukázala mnohem nadanějším lidem, že jsou lepší než já a můžou to co umí ukázat. I přes kopytství mně vrozenému, se dají dělat velké věci a každý můžeme dosáhnout všeho, co si zamaneme. Jen je potřeba vyvinout snahu a mít jasno v tom, co si přejeme.

Projekt - Markéta je taková rozsáhlejší akce. Je to krom psaní, kterým se tady prezentuju i hudba. Můžete se zapojit i vy - zkušenější vzdělanější a určitě i šikovnější než jsem já. Cílem je probudit odvahu a nové obzory a jestli je co říct, pak se nebát to projevit jednoduše prostřednictvím sebe. Otevřít zavřené okenice, vyvětrat zaprášené police, jestli rozumíte jak to myslím.

Když to přemítám zpátky, nevím jestli jsem někoho z vás nakopla, postrčila nasměrovala, ale co vím je, že jsem pochopila vnímání vlastní existence víc, než jsem se vším začínala.

A skutečně, za tu dobu co tyhle stránky jsou, jsem udělala myslím  kroky k sebepoznání a rozvoji, ke kterému bych nikdy nedošla, kdybych se zaleka zlých jazyků, kteří říkají, vykašli se na to. Vždyť jsou to bláboly, vždyť ti to nejde.. je to vopruz...

Takže díky díky díky a jdeme dál a nebojte se otevřít svoje tajný schránky. Ty schránky jsme my sami a vězte všichni zestárneme a  umřeme a pak už bude pozdě hledat klíče k vlastnímu nitru a tím i k tomuto zvláštnímu nádhernému světu.


PEACE and LOVE - Markéta