Markéta Báťová



marketa.batova@centrum.cz

Ohlédnutí se za rokem 2013

05.01.2014 17:33

Mám-li se ohlédnout za uplynulým rokem, tak v roce 2013 jsem v důsledku velké změny ve svém životě, dalo by se říct, prožíval své nejspokojenejší období.Ta změna přišla již v září 2012, kdy jsem se přestěhoval do Prahy kvůli práci, kterou jsem získal a byla to poprvé v životě práce, která mne bavila a s opravdu velmi rozumnou pracovní dobou, tedy pracoval jsem až od 9:00 :)) Tato práce mi dávala uspokojení a právě až do konce dubna 2013, jsem ji mohl vykonávat. Poté jsem o ní v důsledku organizačních změn přišel a od května jsem již fungoval na plno jako fotograf na vlastní noze. V roce 2013 jsem měl možnost fotit několik opravdu nádherných svateb, spolupracoval s Prahou 2, s několika soukromými subjekty a snažil se navazovat další kontakty. Rok 2013 pro mne tedy znamená rok veskrze úspěšný a k úplnému štěstí by mi stačilo už jen najít si trvalé a velké zakázky, abych se neustále nemusel obávat o nedostatek financí a pak také po čtyřech letech konečně už novou, krásnou, milující přítelkyni. Toto jsem si mimochodem dal jako závazek do nového roku, tak to musím splnit. Vám všem bych popřál do nového roku, aby se vám konečně vyplnila vaše přání, vaše touhy a vše o čem sníte. Věřím také, že se v tomto novém roce i zlepší situace v naší politice a tak se snad budem všichni mít prozatím alespoň o malinko lépe, než ty roky předchozí. Posílám tedy všem pozdravy do roku 2014 a držte se daleko od špatné nálady

Jirka Veselý alias Sorrowdy