Markéta Báťová



marketa.batova@centrum.cz

ROZHOVOR 2015

28.03.2015 12:57

Rozhovor s fotografem Jirkou Veselým

Tak Jiříku, já tě zdravím. Naposledy jsme spolu vedli rozhovor pro
moje stránky v roce 2013, co se od té doby změnilo?

Jéééé teda to to letí. No co se změnilo, od té doby jsem se dvakrát
přestěhoval, tedy pokud ten rozhovor byl někdy v první půlce
roku 2013.  V současné době žiji v Horních Počernicích, tedy
už na třetí pražské adrese a vypadá to, že tento rok se budu
stěhovat do Znojma. Pracuji teď totiž nově pro jednu znojemskou
svatební agenturu, tak pokud bude mít tato agentura hodně zakázek,
budu se opět stěhovat. Jinak se toho asi moc nezměnilo.

Takže se práce hnula směrem k lepšímu, daří se ti ve tvé tvorbě?

Což o to, v mé tvorbě se mi určitě daří, neustále u sebe pozoruji
vývoj k lepšímu a lepšímu fotografování. Kdo se v téhle
branži pohybuje a je věciznalý, ví, že stát se ve fotografii
mistrem představuje pro většinu z nás roky dlouhou cestu plnou
práce a obětování. Nicméně co se týká množství zakázek,
tady je to už horší, rozhodně nejsem zakázkami nějak vytížen,
žiji na hranici chudoby, ale jsem šťastnej, že jsem sám svým
pánem. Ono se to ale určitě jednou zlepší.

A ted krátké tři otázky na které chci rychlé odpovědi bez
přemýšlení.

Co je ve tvém životě nejdůležitější?

Určitě je to zdraví.

Co miluješ?

Zvířata a cestování.

Po čem toužíš?

Jednoznačně po finanční nezávislosti, abych právě mohl hodně cestovat
kamkoliv by mne napadlo.

Výborně děkuji, je něco co by jsi rád dodal?

No, snad nějaké to moudro na závěr, ne? :))))) Tak třeba něco
aktuálního: Nestřílejte, vždyť jsou tady lidi!!!!!!

odkaz na práci tohoto mladého nadaného umělce

www.teseractphotos.com/