Markéta Báťová



marketa.batova@centrum.cz

ŽENA ČARODĚJKA

26.10.2014 08:28

Jsem žena, ach ano žena jsem. Cítíš to? Tu jemnou vibraci rotující kolem tvého těla? Cítíš jak jemnými tahy, nutím tebe pohlédnout mi do očí, aniž bych se tě dotkla? Jsem žena, mám svoji moc a svá kouzla. Přitahuji tě zlatými vlákny, po kterých kráčí tvé nejisté kroky. Ach jak jsi krásný, když se bráníš té přitažlivosti. Jak duše má jásá, když pomalu zvedáš svůj zrak, který ti spočine na mých rtech. Plazí se mi po stehnech a bocích a míří výš a zase dolů. Nahoru a dolů kmitáš mi po těle. A ač maličko, přec nesměle, usmíváš se. Vidím ten úsměv. Je skrytý za pohledem prozrazující vášeň a chuť se milovat. Není čas teď čehokoliv litovat. Jen pohleď, můj krok se k tobě zlehka blíží a pohled můj s tím tvým se kříží.

mb